Sivut

20.3.2012

Kuvailuja

Tuli tuossa meikkauksen ohessa sitten kuvailumieli päälle ja otin itsestäni muutamia kuvia, jotka haluaisin jakaa. Kun olin alkamassa kuvaamaan, niin kotiin hyökättiin kuin salamana. Juuri väärään aikaan, joten kuvaus hieman venyi ja päätyi iltaan ja makuuhuoneen rauhaan.

Valkoiset farkkuni ja ihastuttavat kengät
Vihdoin sain ostettua mekon Satulta pois, jota hän ei koskaan käyttänyt

Tämä mekko on aivan liian ihana.
Like What Ever







Sain paidan joululahjaksi Aleksilta
Niin pikkusen näkönen tyttö





















Mitä ikinä tahdot 

 minun olevan 

minä olen.

Minä olen silmiäsi  

häikäisevä aurinko,  

olen pehmeän 
utuinen kuu.

Olen kaste niityllä 

ja usva sen yllä. 

Olen koski ja putous, 
vedenvirta. 
Olen tämä hetki 
ja huominen.

Kaikkialla, 

minne katsot,kosket, 

olen minä. 



Ei kommentteja: